Vaak gestelde vragen

Q. Hoe snel leveren jullie?
A.

Wij leveren steeds zo snel mogelijk, bij producten in voorraad kunnen we bij een bestelling voor 18u in de meeste gevallen uw pakketje de volgende dag afleveren (zowel in België als in Nederland). Voor grotere producten kan dit soms wel een dag langer duren.
We proberen alle producten binnen de 1-3 werkdagen bij u af te leveren. Indien een product onverwacht uit stock gaat (dit kan wel eens voorvallen met promoties) dan proberen we u steeds binnen de 5 werkdagen toch het product op te sturen. Indien een product niet in stock is ziet u dit ook duidelijk in het detail van het product en hiervan wordt u ook per mail op de hoogte gebracht. De levertijden staan ook per product aangegeven.

Q. Hoe jullie contacteren?
A.

We hebben een heel uitgebreide klantendienst, deze is elke dag beschikbaar tot 22u 's avonds en (via sociale media en mail) ook op feestdagen.
We beschikken over een telefonische helpdesk met een gratis nummer, Online Chat en je kan ons ook steeds een vraag stellen via mail of via Facebook en Twitter.

Voor de openingsuren en meer informatie kan u best onze klantendienst-pagina bezoeken.

Q. Mijn pakje kwam niet aan
A. Dit is natuurlijk vervelend om te horen. We verzenden in Nederland en België onze pakketten met Postnl, Bpost en GLS. Ondanks de goede service en diensten kan er steeds wel iets mislopen. Neem dan zeker eens contact op met onze logistieke klantendienst en zij zoeken alles uit en bezorgen je indien nodig een nieuw pakketje.
Q. Zijn jullie ook een groothandel?
A.

Ja we zijn ook groothandel en verdelen dus zowel aan particulieren als aan professionelen.
Een professionele klant dient echter wel eerst een account aan te vragen op onze Pro-webshop zodat de juiste prijzen weergegeven worden en er voor alle artikelen betere voorwaarden worden opgelegd.
Het grote voordeel van een account bij ons is dat u op 1 plaats zowel kappers-, verzorgings- en nagelproducten als make-up kan kopen. Hierdoor heeft u op alle producten een goede prijs en krijgt u alles van 1 leverancier geleverd.

Q. Wat bij problemen?
A.

Er kunnen bij een bestelling natuurlijk verschillende problemen optreden: foutief besteld, beschadigd product, pakketje niet ontvangen enzovoort.
Er is steeds een mogelijkheid tot retourneren bij een foutieve bestelling en beschadiging maar het beste kan u contact opnemen met onze klantendienst, zij kunnen u vertellen naar waar u het pakketje moet sturen of wat u net moet doen en ze kunnen dan ineens een dossier hierover opmaken.

Onderdelen 1 tot 5 van totaal 9

per pagina
Pagina:
  1. 1
  2. 2